I’m baaaack!

Så er jeg tilbage pg er ved at være mig selv igen efter mit lille meltdown. I de sidste 3 uger har jeg slet ikke spist noget det ligner sundt, og jeg har stort set ikke trænet. Jeg har brugt en del tid hjemme på at lege med powerhoop, trænet lidt trives og mave bare for ikke at falde helt fra hinanden.

20120614-214135.jpg

I dag har jeg været på løbetur, eller løbe vil jeg nok ikke kalde det. Jeg er startet helt fra bunden med et begynder program med 5 km kontinuerlig løb som mål – det skulle jeg gerne nå inden 27. august hvor jeg skal løbe DHL. På samme tid skal jeg på mandag for første gang prøve at være med i en løbeklub. Jeg starter på laveste niveau, men de er 11 uger inde i programmet, så tror det kommer til at passe meget fint med mit temperament. Hvis jeg vil fortsætte efter mandag melder jeg mig ind – tror konkurrencemennesket i mig vil have godt af det.

Efter løbeturen forkælede jeg mig selv med den her

20120614-214856.jpg

Og det skal blive min sidste (med få undtagelser) i et godt stykke tid. Undtagelserne bliver de to festivaler jeg skal til – der vil altså blive indtaget sodavand! :)

Nåh ja, og i morgen skyder jeg weekenden i gang med min første giveaway – kommer du forbi? Og kan du gætte hvad jeg vil forære væk? Hint: det er noget jeg selv er ret begejstret for ;D

6 thoughts on “I’m baaaack!

  1. skulle det være en powerhoop :D eij det er sku godt du er tilbage :D kan også glædeligt melde at jeg endeligt er kommet igang med vægt tab og har tabt hele 9 cm rundt om maven :D

  2. En powerhoop? :D
    Godt du er tilbage igen :D Wuhu
    Jeg har selv været nede og træne i dag, for første gang i to uger.. Det var dog pga. en eksamen som jeg klarede i tirsdags, så nu er der masser af tid til træning :D

Skriv et svar

