Ud i foråret

Hej allesammen, håber i nyder jeres søndag! Jeg var til fest i går, alkoholfri, men klokken blev alligevel 5 inden jeg lagde mig. Af samme grund havde jeg planlagt træningsfri i dag, men sådan blev det ikke. Vejret udenfor er helt fantastisk, og jeg tog det som et tegn til at jeg skulle ud i det. Desuden ved jeg af efterhånden mange års erfaring, at vågen natten mellem lørdag og søndag, for mig, betyder helt fuldstændig død for energi mandag. Nå, men ud kom jeg, jeg havde hjemmefra planlagt en rute vha. I Form’s ruteplanner. Det er så smart, man kan gå ind på danmarkskortet, markere sin rute og vupti, så får du antal km og ca. antal kcal forbrændt på turen alt efter om du går, løber eller cykler. Min rute var på 6,2 km af stier som jeg ikke har været på før, absolut en dejlig tur.

Træt udstyr efter årets første tur udendørs! Det blev til en tur i hastigt gangtempo med en enkelt kort strækning med spurt/jog intervaller med lygtepæle som pejlepunkter,

Det tog 1:02, gennemsnit puls 117 og max puls 171. På hele strækningen med intervaller bippede pulsuret som en gal…. Godt at vide at jeg har presset mig selv, omend kun i kort tid.

Jeg har desuden meldt mig til DHL-stafetten sammen med nogle kollegaer. For dem der ikke kender det, er det en stafet (duh!) ;) Hvor man via sin arbejdsplads kan stille hold med 4 mennesker som hver løber en 5 km rute og bliver placeret med en fælles tid. Jeg er konkurrencemenneske, så nu skal der trænes op! Wuhuu, hvis bare vejret fortsætter med at udvikle sig så fantastisk bliver det ingen sag :)

Nogen derude der skal løbe nogen konkurrencer i år?

 

 

 

 

 

4 tanker om "Ud i foråret"

  1. Ja, har en plan om Alt for damernes kvindeløb til juni og iForms kvindetri! Håber vejret bliver godt til dem begge.

Skriv et svar

